Itthon » Közélet

Verekedés a Cekend-tetőn

Négy személy támadt rá két másikra a Cekend-tetőn tegnap késő este.

MEGOSZTÓ PDF email





Hasonló cikkek
oktoberitanacsules01

Élőben az októberi tanácsülésről – átadták a Vasszékely-díjakat

Kivételesen egy órával később kezdődik az...
56osfelvonulasUdvarhely

Megint lecsapott a prefektus a magyar trikolórra

Az október 23-ai díszítés miatt büntette meg a...
Kossuth utcába Kossuth címert!

Lyukas izék a főtéren

Az október 23-ai megemlékezés alkalmából ünneplőbe...

rendorok
rendorok
szerkesztoÍRTA: SZASZA
2010. május 03., 13:16
31 hozzászólás. 


Tegnap este 22:15-kor értesítették a székelyudvarhelyi rendőrséget a 112-es sürgősségi hívószámon egy, Máréfalva község közelében, a Cekend-tetőn kitört verekedésről. A helyszínre érkező kápolnásfalusi és máréfalvi rendőrök megállapították, hogy a Szentegyházáról származó D.L. és B.A. egy közeli esztena felé tartottak, amikor feltartóztatta őket a kápolnasfalusi B.S., B.G., G.B. és G.C.

A négy támadó egy korábbi konfliktus miatt kötött bele a két férfiba, D.L.-t súlyosan megsebesítették, ezért őt a marosvásárhelyi kórházba szállították. A B.A. ellen elkövetett támadás miatt a négy férfi ellen verekedés jogcímen folyik kivizsgálás, míg D.L. egészségügyi állapotának alakulása függvényében a további bűnügyi eljárás mibenléte megállapításra vár.

címkék: verekedes rendorseg

31 hozzászólás

hirdetes

hirdetes
Hozzászólások | Szabályzat
avatar
MELVIL
2010-05-05 13:55:23
Nem is igy történt ez az eset a hirado utána járhatna a történteknek mielött kiadja a cikket hogy ne irjon valotlan dolgokat.
avatar
Füles
2010-05-05 19:26:18
Melvil ha tudod hogy tortent akkor ird le hogy mi is tudju.Teny hogy gazemberekkel vagyunk korul veve akik nem birnak az erejukkel barbar modon törlesztenek barkinek.Az hogy D.L bele halt seruleseibe is igazolja hogy ezeket el kell zarni az emberiseg elöl remelem eletfogytiglant kapnak egytol egyig.
avatar
kicsikutya
2010-05-05 21:52:22
Kedves fules szerintem egy szamitogep elott felnott betokosodott "irodapatkany" vagy. Persze a szamitogep elott konnyu megoldani a konfliktusokat mert irni mindenki tud. Ha tudni szeretned onvedelem volt es amiert az ujsag ir valamit az meg nem igaz. Azt sehol nem irta h G L egy bicskaval rotott ellenfeleire s ezt kovetoen kapta az utest, es azt se hogy 2 kapolnasi volt es 3 szentegyhazi. Vadolni konnyu barkit de szerintem jobb lenne ha mindenki a sajat portajan sepregetne. Mert az ember konnyen megfeletkezik sajat hibairol ha lehet mas bajan "csamcsogni".
avatar
Füles
2010-05-06 10:19:05
Kedves kicsikutya!Ne személyeskedjünk jó?Ha tudjatok hogy mi hogy tortent irjátok le ne tartsátok vissza az infot.Egyébként ki az a G.L????
avatar
Aron
2010-05-06 11:34:54
te kicsikutya ... itt akar hogy szepitsuk es nezzuk a dogokat, itt v@ze gyilkossag tortent, nem holmi kocsmai lokdosodes. mirol beszelsz??? teljesen igaza van Fulesnek. Na egesseget
avatar
Ritus
2010-05-06 13:40:49
Teljesen normális, hogy mindenki mindent tudni akar, hisz a közvetlen környezetünkben történt az eset, mégis felháborító, hogy olyan személyek, mint pl.te, Füles vagy Áron, akinek valószínűleg halvány lilája sincs a valóban történtekről egyből életfogytiglanról papolsz. (Nem szeszélyeskednék ha nem ugyanezt ereztem volna a hozza szólásodból....)
Valóban rémisztő az eset, de vedd figyelembe, hogy leirtakbol rengeteg részlet hiányzik, ami ismételten csak másodlagos szempont amellett, hogy nem tudhatjuk a teljes igazságot, mint pl.hogy miért történt az egész. Az meg nyilvánvaló, hogy egy szerencsétlenség történt,nem hinnem, hogy mindez megtervezett lett volna...
avatar
Aron
2010-05-06 14:43:11
Eppen ezert irja meg valaki, hogy pontosan mi tortent ..., hogy az ember tiszta kepet lathasson. Fules szavaival elve ne tartsatok vissza az infot. Na egesseget
avatar
Füles
2010-05-06 15:27:23
Figyelj ritus en nem itelek el senkit addig amig nem vetkes de itt a teny magáért beszél egy embert öltek meg szo szerint ertve.El vették a családjátol itt gyilkossag tortent ezert valaki felelös és erre mondtam hogy gazember aki nem bir az erejevel.Nem tudom mi tortent de ha D.L hibas is volt valamiert nem az a meg oldas hogy kivégezzük vagyis addig ussuk amig eppen nem a halálán van...Szégyen ami törtent emberek nem birnak magukkal a jó mod es a rablas a tolvajlas el veszi az eszuket.Csak azt kivanom hogy a racsok mogott szemlelje a napvilágot.Abban igazad van ritus hogy nem tudom mi tortent en is itt ertesultem ill amit az emberek beszelnek ossze vissza en maga a teny rol beszeltem arrol hogy itt egy ember meghalt.
avatar
MELVIL
2010-05-06 17:53:18
Kedves Füles itt akik nem birtak magukkal azok a szentegyháziak voltak, lopták az erdöt volt pénzük azt hitték hogy nekik mindent szabad. Annyira buták hogy a nevüket sem tujdák leirni, de vagánykodni tudtak.De az apa aki meghalt az volt a legnagyobb hibás mert felnött ember nem arra biztatja a gyermekét hogy üsd agyon stb. hanem azt tanácsolja hogy beszéljék meg hogy ne legyen probléma. Ök pár hete 5-ön megverték Szentegyházán az egyik fiut aki most bajban van, hát jo hogy annyian elbirtak vele apa és a fiai na meg a rokonok.Most is bicskákkal voltak felszerelkezve, ami történt az önvédelemböl történt egy rossz ütés ez bárkivel megeshet. Nem agyon verték mert egy ütés nem agyon verésel talál. Jobb ha a rendör kisér mint a pap.
avatar
Senkilanya
2010-05-06 20:50:57
Kedves Fules,

Nem sok kozom van a tortentekhez, es valoban senkit nem akarok vedeni, de te (FULES) csak arra vagy kivancsi hogy mi tortent, hogy informalva legy a tortentekrol, hogy aztan te is tovabb adhasd...
Ugyan ugy ahogy Ritus, na meg Melvil, pontosan tudom mi tortent ott akkor este... s maximalisan egyetertek azzal hogy baleset, azt a tenylt leszamitva hogy nem igy kell megoldani a dolgot... De, ha teged egy lanccal vernek na meg bicskaval akarnak leszurni mi a francot csinalsz?! Oda allsz, es azt mondod, rendben van... szurjatok-ussetek?!
Ha valaki tudja mi tortent nem ir badarsagokat ide, nem vadaskodik hiaba, egyszeruen befogja a szajat, sajnalja a ferfit aki meghalt, es sajnalja azt az embert akit megakartak olni... de szerencsetlen, o gyilkolt nem onszantabol!!!!! "vagy te eszel meg mast, vagy teged esznek meg elve"...
avatar
dákos
2010-05-06 23:48:18
Sajnálom hogy BL meghalt,DE mégjobban sajnálom azt a szerencsétlent aki a saját életét védve sittre kerűlt!
Tudtommal,az űgynek volt előzménye,és az aki most az ítéletre vár, nem szaladt akkor a rendőrségre az őt ért sérelmekkel.
Sajnos a helyzet igy alakult-lehetett volna forditva is....
...és inkább kisérje rendőr a sittre mint pap a temetőbe!!!!!!!!!!!!!!
avatar
ijano
2010-05-07 08:04:00
Írja már le végre valaki hogy mi is történt és hogyan is történt!Mindenki beszél mindenről de nem tudjuk a valódi okát az esetnek.Annyi nagyszájú hozzászóló van,miért nem írjátok le hogy mi is történt!Mikor kezdödött a dolog és hogyan hogy eddig fajult az egész drámai esemény!Na tessék kérem most itt a lehetőség hogy A-tól Z-ig le lehessen írni!
avatar
Füles
2010-05-07 08:30:20
iJano nem fogjak le irni mert aki a leginkabb vétkes azt vedik tudjak mi tortent es megsem mondjak el de ne felejtsuk el hogy ki volt aki elöbb utott.
avatar
kopasz
2010-05-07 08:41:14
I tt nem az elozmenyekrol van szo...itt arrol van szo h ahelyett h megleckeztettek volna egyszeruen agyonutottek..ilyet nem lehet tenni!!!..verd meg... kompenzald a serelmeidet de ne olj..!!!
avatar
Senkilanya
2010-05-07 11:00:51
Akkor megint nagy a szajunk, es az elozmenyeket akarjuk tudni... mondtam mar, senkinek semmi koze...ideje abba hagyni a fecsegest!!!
avatar
döbrögi
2010-05-07 11:32:29
re:
avatar
Senkilanya
Akkor megint nagy a szajunk, es az elozmenyeket akarjuk tudni... mondtam mar, senkinek semmi koze...ideje abba hagyni a fecsegest!!!

Hát azért valakinek csak van köze hozzá, ha meghal egy ember...
avatar
MELVIL
2010-05-07 12:32:22
Elöbb a szentegyháziak ütöttek akkor leállitották öket mert hanem lehet hogy a fiu akit most vádolnak halott lenne már el lenne temetve. Ugy hogy Füles ne agyalj he nem tudod hogy mi történt egyébként meg semmi közöd. Ez baleset volt senki nem igy akarta és nem addig ütték amig belehalt hanem csak kapott egyet önvédelemböl, egyébként ez jött vissza a boncolási leletekböl is.
avatar
kopasz
2010-05-07 12:49:31
Onvedelembol ha utsz nem hal meg egy ember es h mi jott visssza a boncolasi leletbol...azt mar bundazva volt(erre fogadni is lehet) tutti...ugyhogy ne legyunk elfogultak egyik felre sem egy ember meghalt...onvedelembol ez nem esik meg(foleg ha nem hasznalunk eszkozoket)...es a masik sincs jo borben..itt messze van az onvedelem
avatar
MELVIL
2010-05-07 12:54:39
Egyébként Füles és kopasz ismeritek azt a mondást hogy ki mint él ugy vesz el, na ez az ember igy élt ahogy meghalt nem volt jo ember, akit sajnálni kell az a felesége aki itt maradt két gazember kölyökkel akik miatt történt ez az egész az apjuk a vagánykodásuk áldozata lett. És most egy fiatal élet törik ketté mert bezárodik a fiu ezek miatt.
avatar
MELVIL
2010-05-07 12:58:18
Nem bicskákkal kellett volna szembe állni hanem puszta kézzel akkor nem lett volna baj, lám te mit csinálsz csupaz kézzel várod hogy lám mi történik mi hadjál már, na meg az ilyen bundázás szöveggel is nem filmet nézzel itt nem ugy mennek a dolgok mint a televizioba. ÉBRESZTÖ
avatar
kopasz
2010-05-07 13:06:36
Te tartassz ebresztot nekem?szallj mar magadba...egy ember meghalt...mindegy h milyen eletet elsz...aztan a ti eleteteket ne vegyuk elo jo?te tanitassz engem..ebben az orszagban mindent ellehet intezni penzel ezt te is jol tudod es ez nem FILM ez a valosag ...nezz korul ..s ha okosat nem tudsz irni akkor ne irj..belolled az elfogulsag beszel..nekem egyik felhez sincs kozom..eppen ezert latok realisan!!!
avatar
Füles
2010-05-07 16:54:47
Melvil te csak ne védj senkit tobben is ismertek L, es o csak a csaladjanak elt ha valamit nem tudsz arrol ne irj es foleg ne vadold ot es csaladjat az egy dolog hogy a fiuk azok vaganyok de ezt az uriembert sem kell leirni mert mindenki ismeri és bizony sokszor ki viselte magat...Én most is csak azt mondom amit elejen hogy itt gyilkossag tortent annak pedig elkovetoje van es bunhodjon ,vajon hogy kerult hozza a bézbol üto???a masiknal csak egy szomoru bicska volt ami manapsag mindenkinel van a lanc meg hogy hogy kerult oda az sem kerdes hoszen a lovakot hajtottak ill.vezettek.
avatar
Füles
2010-05-07 16:56:48
Egyébként kopasznak teljesen igaza van mint kivül allo tudja igazan szemlélni a dolgokat valosan.
avatar
MELVIL
2010-05-07 17:34:55
DE FIGYELJ HA AZ APA NEM ÁLLT VOLNA BELE VEREKEDNI MÉG AZ ELEJÉN AKKOR NEM TÖRTÉNT VOLNA ILYEN TRAGÉDIA FELNÖTT CSALÁD APA NEM IGY KELLETT VOLNA INTÉZE AZ ÜGYET. Ö TUDTA VOLNA JOZAN ÉSZRE TÉRITENI A FIATALOKAT. DE SAJNOS NEM IGY TÖRTÉNT.
avatar
kopasz
2010-05-07 19:09:48
Veled gondok vannak Melvil...nem sajnalkozas..mindenik felnott ''beszamithato''ferfi volt vagy megse?ez az ugy ha elsimul sajnos komoly kovetkezmenyei lesznek... s amugy irj civilizalt ember modjara ha mar kiteszed..ez az egyik bajotok...h sehol se vagytok..felnotte valasa utan mindenki sajat magaert felelos..kilehetett volna kerulni azokat a bizonyos szemelyeket mindket fel reszerol..de hat nem ...keressuk a bajt..mert altalaban nem a baj keres minket errol ennyit....
avatar
MELVIL
2010-05-07 22:40:17
Én nem sértegettelek ugy hogy te se tedd. Mindenkinek lehet saját véleménye nekem is neked is. Nem mondta senki hogy megfogja uszni. Különben látom veled nem lehet komunikálni "civilizált ember modjára".
avatar
Aron
2010-05-08 09:31:44
Ha az emlitettek is civilizalt emberek modjara kommunikaltak volna, akkor most minden OK lenne ...
Na egesseget!
avatar
nunuke
2010-05-08 20:25:32
Sziasztok.Nezem a hozzaszolasokat es csak azt latom innen oda csapongnak az emberek mindenki nezi a sajat alaspontjat es nemfigyel egy szornyu valosagra.Egy hatalmas nagy baromsag miatt MEGHALT EGY EMBER.Ezt mindenki elfelejti mindegy hogy milyen volt o h elt hogy nevelte a fiat,Melvil-nek csak anyit h te is tudod nagyon jol h nem veletlenul futtak ossze es az onvedelmet annyiban kizarhatjuk hogy ez a ket fiatalember vart rajuk.Biztos vagyok benne hogy nem gombaszedni volt odakint az a ket fiatalferfi a Cekenden hanem azert h vosszaadjak a kolcson verest. Az is igaz h nem igy terveztek el en nem szant szandekkal akartak megolni az az embert de ettol meg az h egy 3 gyerekes apa meghalt TENY marad!Es ezert valakinek bunhodni kell ha az igassagszolgaltatas altal ha az Isten altal.Szeretnem hinni azt h ez itt lezarul es mindeket abbamarad a viszajkodas de sajnos ez nem igy lessz, generaciok fognak szenvedni egy bajlos este miatt.Sajnalom a fiatal fiut is de a csaladot is.
avatar
demon
2010-05-10 23:00:46
A verekedés soha nem hozót semi jót maga után ez a verekedés is csak szenvedést hozót mindenki számára senki se ért el ezzel semít csak vesztet ha az első verekedés után a törvény fele fordult volna akor nem kelet vola a masadik ami roszabat tet mind amit lehetet volna 1 emberi áldozatot.
Emberek vagyunk de nem tudunk békében élni mindenki védi magát de mindenki bünős csak nem akarjuk be látni de néha be láthatnánk.
avatar
memento
2010-05-20 15:06:42
kápolnási gyilkosok ...
Aki meghalt rendes ember volt, ismerem őt, és akik megölték gyilkosok és játszódjak a kemény legényt. Minden pénteken a szentegyházi diszkóban megtalálhatók. Bajkeverők, gyengét bántják, de ha megkerül az ellenfelük akkor 'én neked mit vétettem?' című szavakkal mentik maguk. Várták hogy az áldozatok oda érjenek, lezárták az utat h ne tudjanak tovább menni. Na de Isten malmai őrölnek, ...
avatar
komizo
2010-06-01 00:13:43
memoneto igazad van a holtakrol vagy jot vagy semmit, de akkor errol inkabb semmit

Hozzászólások Copyright (C) 2009 uh.ro. Minden jog fenntartva."