Itthon » Kék fény

Gyerekek sérültek meg a bikafalvi balesetben - FRISSÍTVE

Két személygépkocsi ütközött össze Bikafalva mellett szombaton délután, súlyos sérülteket vittek kórházba.

MEGOSZTÓ PDF email





Hasonló cikkek
pirosrendszam2

Nem volt érvényes forgalmija

Már falun se lehet nyugodtan lejárt rendszámmal...
koccanasSzentlelek

Koccanás Szentléleken

A malomfalvi eltérőnél történt a baleset.
balesetCekend

Kicsúszott és nekiment a másiknak

A Cekendre vezető úton ralizott a kolozsi sofőr, de...

bikafalvibaleset
Fotó: Sinka-Király Levente
szerkesztoÍRTA: UH.RO
2013. június 01., 17:53
22 hozzászólás. 

Közlekedési baleset történt szombaton 17 óra után Bikafalva és Bögöz között, két személygépkocsi ütközött össze. Információink szerint több sérültje is van a balesetnek, köztük gyerekek, akiket kórházba vittek a mentők.

FRISSÍTÉS

Rendőrségi információink szerint a székelyudvarhelyi, 37 éves L. I. Bögöz felől vezette autóját Bikafalva irányába, amikor ismeretlen okból elveszítette uralmát a jármű felett, átsodródott a szembejövő sávra, ott pedig frontálisan összeütközött a bögözi, 42 éves V. I. által szabályosan vezetett gépkocsival. Utóbbi járműben a gépkocsivezetőn kívül még öt kislány utazott (mindannyian tíz évesek). A balesetben csak V. I. nem sérült meg, mind az öt lány kisebb-nagyobb sérüléseket szenvedett, illetve L. I.-t is súlyos sérülésekkel vitték kórházba a mentők. Gheorghe Filip rendőrségi sajtószóvivő információi szerint az egyik kislány, valamint L. I. vannak súlyosabb állapotban. A szóvivő szerint mindketten kómába estek, mentőhelikopter vitte őket Marosvásárhelyre.



22 hozzászólás

hirdetes

hirdetes
Hozzászólások | Szabályzat
avatar
Hibrid
2013-06-01 19:42:28
Szemtanu
A vetkes sofor valami szer hatasa allatt alhatott! semmi feknyom se semmi,be Aludt vezetes kozben!! ezt a felelotlenseget!! S ha en jovok fix motorrrral vele szembe??
avatar
...anyád álruhában...
2013-06-01 20:57:34
re: Szemtanu
avatar
Hibrid
A vetkes sofor valami szer hatasa allatt alhatott! semmi feknyom se semmi,be Aludt vezetes kozben!! ezt a felelotlenseget!! S ha en jovok fix motorrrral vele szembe??


Akkor a mai vezetéstechnikai képzésen gyakorolt kikerülő manőverrel kikerülöd. Az emberek hajlamosak hibázni, ezért kell mindig megfelelő figyelemmel, előzékenységgel közlekedni az utakon. Persze nem kell mindenben a balesetet látni, de fel kell készülni arra, hogy bármikor megtörténhet. De addig is, míg fogalmunk nincs arról, hogy egészen pontosan miért történt a baleset, fölösleges vádaskodásokba bocsátkozni... Szvsz...
avatar
mzolee
2013-06-01 22:52:02
valami szer=alkohol?
es talan meg kisebbsegi is?

avatar
Hibrid
2013-06-02 02:33:45
Eggyik mentos irta egy masik Hirportalon!
Oszesen 7-en serultek meg... 5 kislany,mind 10 evese es a 2 autovezetok, A szurke opel soforje egyedul volt es tok'reszegen hajtot bele a fehet opelbe.O a legsujosabb,helikopterel el is vittek vasarhelyre. Masodszor pedig csak helikopterel vitek bukurestbe 1 kislanynt,2 mento el vitt 1 - 1 kislanyt ugyan vasarhelyre,es meg 1 mas kislanynt csikszeredaba,2 it van szekely udvaron...



Lattam amit lattam Igazam Volt???[ quote=...anyád álruhában...]
avatar
Hibrid
A vetkes sofor valami szer hatasa allatt alhatott! semmi feknyom se semmi,be Aludt vezetes kozben!! ezt a felelotlenseget!! S ha en jovok fix motorrrral vele szembe??


Akkor a mai vezetéstechnikai képzésen gyakorolt kikerülő manőverrel kikerülöd. Az emberek hajlamosak hibázni, ezért kell mindig megfelelő figyelemmel, előzékenységgel közlekedni az utakon. Persze nem kell mindenben a balesetet látni, de fel kell készülni arra, hogy bármikor megtörténhet. De addig is, míg fogalmunk nincs arról, hogy egészen pontosan
avatar
Pety
2013-06-02 08:49:36
Érdekes informaciok egy másik Hirportálon !
" Elárulom, hogy a balesetet okozó soför, aki a szerkesztő ur szerint "elgondolkozhatott", az nem tett egyebet csak tökrészegen, az alkohol mámorában, elkábultan, áthajtott az ut szemközti irányu sávjára,
Az okozott baleset soránn sullyosan megserul 5 kiskoru, de a mentőhelikopterrel mégis a részeg balesetet okozó sofört viszik elsönek a vásárhelyi korházba.
Gheorghe Filip csak ködösitve mer nyilatkozni nondván hogy : vélhetően az egyedül utazó sofőr volt a vétkes.
Lassan arra kell következtetnem, hogy a kétes származasu részeg soför sötetebb rokonainak idejében és jol sikerült intézkedni, annak érdekében hogy a tettes megmeneküljön a felelöség aloll + hamarabb részesüljön megfelelő korházi ellátásban mint az ártatlan gyerekek.
A legszomorubb dolog, hogy az intézkedéshez a rokonok a Székelyudvarhelyi Korházban partnerekre találtak. "
avatar
ZUZUKA
2013-06-02 12:45:57
re: Érdekes informaciok egy másik Hirportálon !
Felejtse el mindenki ezt a "ketes szarmazasu" dolgot. Szemelyes ismerosom a vetkes illeto , aki raadasul egy fiatal, joindulatu, komoly ember. Most oriasit hibazott, de remelem felepul nek a kislanyok es o sem kell az eletevel fizessen. Szoritunk ertuk!
avatar
Egy a sokból
2013-06-02 16:28:54
re: Szemtanu
avatar
Hibrid
A vetkes sofor valami szer hatasa allatt alhatott! semmi feknyom se semmi,be Aludt vezetes kozben!! ezt a felelotlenseget!! S ha en jovok fix motorrrral vele szembe??


Akkor az áldozatok aránya 1/6-ra csökkent volna ...
avatar
zterex1
2013-06-02 19:43:08
A képen látható autók 5 személyesek, ennyi biztonsági övük is van. Azért kit terhel a felelősség, hogy több személyt szállított és nem voltak mind bekötve? Biztosan így is lett volna baj, de nem ekkora.
avatar
csab_esz
2013-06-02 22:19:23
re:
avatar
zterex1
A képen látható autók 5 személyesek, ennyi biztonsági övük is van. Azért kit terhel a felelősség, hogy több személyt szállított és nem voltak mind bekötve? Biztosan így is lett volna baj, de nem ekkora.
avatar
csab_esz
2013-06-02 22:22:09
Kedves zterex1 !
Ha lenne fogalmad a kressz-rol, es megneztedvolna kozelebrol az autokat ( ha mar nem ismered a tipust es az evjaratot) akkor nem irtal volna ekkora hulyeseget.

avatar
egy valaki
2013-06-03 09:49:29
:(
avatar
olvaso
2013-06-03 15:45:48
zterex1-nek igaza van.
A gyerekeket szallito sofor is hibas volt.
6-an utaztak, es gondolom elol is ult gyerek.
Mindket dolog tiltott. Pont azert, hogy lehessen elkerulni az ilyen dolgokat, mint ami most tortent.
Ha normalisan be lettek volna kotve, majdnem semmi bajuk nem lett volna.
Volt hasonlo balesetben reszem, es veralafutasos lett a teljes biztonsagi ov alatt a borom. Semmi egyeb probleman nem lett szerencsemre, de az auto sokkal jobban osszetort.

Art. 97. - (1) Copiii cu varsta sub 12 ani sau cu inaltimea sub 150 cm trebuie sa poarte centuri de siguranta adaptate greutatii si dimensiunilor lor, iar cei cu varsta sub 3 ani se transporta numai in dispozitive de retinere omologate.
(2) Conducatorilor de autovehicule le este interzis sa transporte copii cu varsta de pana la 12 ani pe scaunul din fata, chiar daca sunt tinuti in brate de persoane majore, in timpul deplasarii pe drumurile publice.

Gyogyulast mindenkinek.
avatar
Pety
2013-06-03 16:35:18
Okoskodo olvaso
Oh, hogy oda ne szaladjak, hogy te milyen kis okos vagy, kákán keresed a csomot, oszt linkelsz itt eggyet és mást....
Na de, hogyha nem üllt volna senki a kocsiba a soförön kivül, akkor a baleset nem történt volna meg ? Vagy mi lett volna akkor hogyha csak 2 gyerek lett volna az autoban ? talán akkor sem. ?
Azon törvényrészleteket amelyek megtiltják az autovezetök alkohol vagy más bodito/kábitoszerek használatát, azt már nem emlegeted.
Na meg az uton megfestett hosszanti felezővonal átlepéséröl és annak szabálytalanságárol is ir az általad emlegetett KRESZ szabályzata...... as sem igazán jut eszedbe , de hát minden egyszerre nem juthat az ember eszebe..
avatar
Pety
2013-06-03 17:33:48
Okoskodo olvaso
...de hát minden egyszerre nem juthat az ember eszébe , mint ahogy az sem juthatott az 5 gyereket szállito soför eszébe, hogy 1 gyereket az 5-böl az uton hagyjon,
Szülöként ugy gondolom, hogy senki nem hagyna az uton egy 10 éves gyereket, csak azért mert ugy alakult a helyzet.
Szoval lehet a történteket boncolgatni napestig is akár, de az alkoholos/kábult állapotban valo vezetésre nem igazan akad mentség !
Gyogyulást a gyerekeknek és az apunak !
avatar
olvaso
2013-06-03 17:19:19
re: Okoskodo olvaso
Amiket te leírtál az mindenkinek egyértelmű.

A reszeg soforrol NO COMMENT, mert azt nem kell hatvanyozni.
(Nem Eros Zsolt az agyatlan, hanem aki reszegen-spiccesen vezet)

Viszont a masik autoban (picit normalisabb sofor).
Ha mindenkit bekotottek volna akkor nem serultek volna meg, vagy annyira nem serultek volna meg.
Ha kevesebben lettek volna az az autoban, akkor mindenkinek jut biztonsagi ov.
Az mas kerdes, hogy ket gyereket atkotve is be lehetett volna kotni.

En benne lennek, ha kb havonta 1x szondaztatnak, ha mindenkivel ezt teszik.
avatar
Egy a sokból
2013-06-03 18:20:55
re: re: Okoskodo olvaso
avatar
olvaso
...
Ha mindenkit bekotottek volna ...
Ha kevesebben lettek volna az az autoban...


Ha bármelyik sofőr indulás előtt el kellett volna menjen a WC-re... vagy nem
Ha valamelyik gumidefektet kapott volna ... esetleg nem
Ha egy picit lasabban ment volna ... netán egy picit gyorsabban
Ha egy szekér feltartoztatja ... netán nem tartoztatja fel
Ha később indul ... netán hamarabb indul

Nézd meg "Benjamin Button különös élete" című film idevágó jelenetét és akkor megérted, miért kapod a sok "RE"-t.
avatar
csab_esz
2013-06-03 20:35:28
re:
avatar
olvaso
zterex1-nek igaza van.
A gyerekeket szallito sofor is hibas volt.
6-an utaztak, es gondolom elol is ult gyerek.
Mindket dolog tiltott. Pont azert, hogy lehessen elkerulni az ilyen dolgokat, mint ami most tortent.
Ha normalisan be lettek volna kotve, majdnem semmi bajuk nem lett volna.
Volt hasonlo balesetben reszem, es veralafutasos lett a teljes biztonsagi ov alatt a borom. Semmi egyeb probleman nem lett szerencsemre, de az auto sokkal jobban osszetort.

Art. 97. - (1) Copiii cu varsta sub 12 ani sau cu inaltimea sub 150 cm trebuie sa poarte centuri de siguranta adaptate greutatii si dimensiunilor lor, iar cei cu varsta sub 3 ani se transporta numai in dispozitive de retinere omologate.
(2) Conducatorilor de autovehicule le este interzis sa transporte copii cu varsta de pana la 12 ani pe scaunul din fata, chiar daca sunt tinuti in brate de persoane majore, in timpul deplasarii pe drumurile publice.

Gyogyulast mindenkinek.
avatar
csab_esz
2013-06-03 20:45:28
Nos a torvenynek van egy olyan cikkeje is, ami azt mondja, hogy :
6 gyereket lehet szallitani szemelyautoval 12 ev alattit.
Az "anyosullesen" 150 cm nagyobb, 10 ev feletti szemely ulhet ( a kislanynak ulhetett elol mert megvan a magassaga)
Es ebben az autoban gyarilag nincs hatul biztonsagi ov- tehat nem lehetett bekotni (sajnos, biztos hogy segitett volna).

avatar
zterex1
2013-06-04 09:53:49
re:
avatar
csab_esz
Nos a torvenynek van egy olyan cikkeje is, ami azt mondja, hogy :
6 gyereket lehet szallitani szemelyautoval 12 ev alattit.
Az "anyosullesen" 150 cm nagyobb, 10 ev feletti szemely ulhet ( a kislanynak ulhetett elol mert megvan a magassaga)
Es ebben az autoban gyarilag nincs hatul biztonsagi ov- tehat nem lehetett bekotni (sajnos, biztos hogy segitett volna).



Ebben az autóban a hátsó ülésnél gyárilag 3 azaz három öv van ( már a 80-as évek autóiban is volt hátsó biztonsági öv, ez EU-s előírás ).
avatar
mzolee
2013-06-04 10:27:22
re:
avatar
mzolee
valami szer=alkohol?
es talan meg kisebbsegi is?



Kisebbsegi (hal'Istennek) mert nem sokan ulnek volan moge tokreszegen...
avatar
Attko
2013-06-06 22:12:30
Sajnos a Marosvasarhelyen kezelt kislany meghalt. :( Reszvetem a csaladnak. Remelem az elkoveto megkapja a megerdemelt bunteteset.
avatar
kszl
2013-06-07 12:17:25
Tiszta szívemből remélem, hogy ez a faszpörgettyű L.I. a sitten, vagy valamelyik ólombányában fog megrohadni...

Hozzászólások Copyright (C) 2009 uh.ro. Minden jog fenntartva."